جــورواجــور

مرجع بزرگ دانلود، آموزش، سرگرمی، طنز و ...
صفحه خانگی اضافه به علاقمندی ها نقشه سایت

درباره ما

سلام به وبلاگ جورواجورخوش اومدید. تو این وبلاگ انواع مطالب به درد بخور برای شما قرار می گیره. شما می تونید مطالب جالب و خوندنی خودتون رو برام ارسال کنید تا با نام خودتون در وبلاگ قرار بگیره. امیدوارم خوشتون بیاد. موفق باشید. ضمنا نظر هم یادتون نره!

معرفی سایت به دوستان

نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:


Powered by ParsTools

لینک دوستان

وبلاگ تخصصی تفریح و دانلود
محرم
وبلاگ نصری زاد مقدم2
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جورواجور و آدرس jour-va-jour.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





خوش آمدید

عکاس معروف نشریه لایف -گجون میل- در سال ۱۹۴۹ در جنوب فرانسه با پابلو پیکاسو ملاقات کرد. در این دیدار او تعدادی عکس‌هایش را به پیکاسو نشان داد که در آنها با نصب منابع کوچک نور روی اسکیت‌های تعدادی از اکسیت‌سواران و عکس‌ برداشتن از حرکت انها در تاریکی، عکس‌های زیبای خلق شده بود. اینجا بودن که ذهن خلاق پیکاسو به تکاپو افتاد که آیا می‌تواند او هم از این تکنیک عکسبرداری استفاده کند و در یک اتاق تاریک از مدادهای نوری ویژه‌ای استفاده کند.

این عکس‌ها هم از نظر تکنیک عکسبرداری و هم از نظر نبوع پیکاسو که می‌‌توانست یک طرح را در ذهن مجسم کند و محاسبه کند که چطور با حرکت ممتد قلم نوری، می‌تواند یک نقاشی ویژه ایجاد کند، بسیار جالب هستند.

 

ادامه مطلب رو هم مشاهده کنید....




برای علاقه مندان به هنر و طراحی

هنرنمایی  یک نقاش حرفه ای در یک برنامه تلویزیونی

Awesome Talent  دانلود کنید 


نشریه «تایم» به روال همیشگی در پایان هر سال میلادی، فهرست‌های جالبی از «ترین‌»‌ها را منتشر می‌کند، در این پست نگاهی می‌اندازیم به برترین تحولات دنیای پزشکی سال ۲۰۱۲ به انتخاب این نشریه:

۱- درمان آکنه با ویروس‌ها: گاهی بهترین شیوه برای مقابله با آتش، استفاده از آتش است! پزشکان برای مقابله با آکنه -ضایعه پوستی آزاردهنده نوجوانان- از همین شیوه بهره برده‌اند.

پزشکان در شیوه درمانی جدید، یک ویروس را به جنگ باکتری مسئول آکنه موسوم به bacterium Propionibacterium acnes می‌فرستند. این ویروس‌ها به صورت طبیعی در حفرات پوست قرار دارند، باکتری‌ها را مبتلا می‌کنند، آنها را مبدل به کارخانه‌های تولید ویروس می‌کنند و در نهایت باعث تخریب باکتری می‌شوند.

کاری که پزشکان باید بکنند، تقویت این ویروس‌ها است، این کار را می‌شود با استفاده از کرم‌های موضعی یا استفاده از عوامل مخرب باکتری استخراج‌شده از ویروس‌ها انجام داد.

12-12-2012 08-13-08 AM

پژوهش جدید را پزشکان دانشگاه کالیفرنیا انجام داده‌اند. 




هر روز آنها را به کار بگیرید و از زندگی خود لذت ببرید.

سلامتی:

  1- آب فراوان بنوشید.

  2- مثل یک پادشاه صبحانه بخورید، مثل یک شاهزاده ناهار و مثل یک گدا شام بخورید..

 

  3- بیشتر از سبزیجات استفاده کنید تا غذاهای فراوری شده.

4- بااین 3 تا E زندگی کنید:
Energy (انرژی)،

Enthusiasm (شورواشتیاق)،
  Empathy (دلسوزی و همدلی).

  5- از ورزش کمک بگیرید.

  6- بیشتر بازی کنید.

  7- بیشتر از سال گذشته کتاب بخوانید.

  8- روزانه 10 دقیقه سکوت کنید و به تفکر بپردازید.


9- 7 ساعت بخوابید.

10- هر روز 10 تا 30 دقیقه پیاده‌روی کنید و در حین پیاده‌روی، لبخند بزنید.

 

حتما ادامه مطلب رو هم ببینید...



کودک که بودم، وقتی در فضای باز بیرون خانه و کلاس درس با دوستانم بودم، گاهی بازی جالبی می‌کردیم، به آسمان نگاه می‌کردیم و سعی می‌کردیم با تجسم کردن چهره‌هایی در توده‌های ابر، قدرت تخیل خود را به رخ هم بکشیم. بعضی‌هامان در این کار مهارت داشتیم، بعضی‌ها هم نه. باز هم یادم می‌آید که وقتی به بافت چوبی درب اتاق‌ها نگاه می‌کردم، موجوداتی خیالی در آنها می‌دیدم و پیش خودم سرگرم می‌شدم.

در این پست می‌خواهم توانایی تجسم چهره از اشکال نامفهوم را که در نهاد همه ما است، با دقت بیشتری با هم بررسی کنیم.



زیست‌شناسی، شیمی، فیزیک، ستاره‌شناسی و به صورت کلی، همه اشکال دانش، روش‌هایی برای مشاهده جهان هستی در اختیار ما قرار می‌دهند، این روش‌ها به صورت پیوسته راه تکامل را می‌پیمایند.

نشریه لایف به مناسبت ۷۵ سالگی خود، ۳۷ عکس برتر مرتبط با دانش و فناوری را انتخاب کرده است که در زیر، بیست عدد از آنها را با هم مرور می‌کنیم.

این عکس‌ها از جهتی ممکن است فقط سرگرم‌کننده به نظر برسند، اما از زاویه دید دیگری هم می‌توان به آنها نگاه کرد، این عکس‌های نمایانگر دهه‌ها تلاش و نوآوری و صرف انرژی از سوی صاحبان صنایع، دولت‌ها و دانشمندان برای ارتقای سطح علمی بشر هستند. در عین حال تصور اینکه در سال‌های دهه ۳۰ و ۴۰ میلادی در قرن بیستم، در شرایطی که ممالک جهان سومی در فقر و جهالت سر می‌کردند، چنان تلاش‌ها و پیشرفت‌هایی انجام می‌شد، شخصا برای من جالب بود.

۱- جیمز واتسون، زیست‌شناسی و دانشمند ژنتیک پیشگام، در حال بررسی مدل DNA در سال ۱۹۵۷



 


در این تصویر دو مربع A و B همرنگ هستند. اگر باور نمی‌کنید عكس رو ببريد توي paint بعد يك تكه از مربع A رو cut كنيد ببريد روي B.

این تصویر در سال 1995 توسط ادوارد ادلسون پروفسورای علوم بصری منتشر شد.
نکته جالب اینجاست که حتی بعد از اینکه می‌فهمی دو مربع یک رنگ هستند باز هم باور نمی‌کنی!

در واقع ما نمی‌بینیم، مغز ما می‌بینه و پردازش میکنه و ما حاصل پردازش رو درک می‌کنیم.

منبع 



آندروید بر پایهٔ گنو/لینوکس ساخته شده‌است. وقتی هر تکنولوژی جدید ابداع می شود , موسسان آن یک به اصطلاح بسته توسعه با نام SDK منتشر می کنند تا برنامه نویسان بتوانند برای آن سیستم برنامه های کاربردی تحت آن SDK بنویسند و به توسعه آن پروژه کمک کنند. کتاب الکترونیکی که در این مطلب در اختیار شماست Beginning Android 2 نام دارد و محصول انتشارات Apress در سال ۲۰۱۰ است. این کتاب pdf در ۴۱۶ صفحه در اختیار علاقه مندان به برنامه نویسی تحت سیستم های موبایل است تا با دانلود آن بتوانند برای سیستم عامل آندروید نرم افزار و بازی طراحی کنند.

این کتاب به زبان انگلیسی می باشد.

لینک دانلود

منبع: gsm



  شیخ و مريدان در بیابان ،عربی را سوار بر شتر بدیدند ،

 شیخ جهت سركارگذاشتن وی از او پرسید: آیا این شتر است؟

 

  مرد عرب کمی سرخ و کبود شد و در جا در گذشت!

 
  جمله همه مریدان واله و حیران گشتندی و از شیخ علت را جویا شدندی.
 
  شیخ فرمود: همانا جهت تلفظ " پ نه پ " بر خود فشار آورد و هلاک شد!
 
  مریدان نعره زدندی و جمله از ذکاوت شیخ از هوش برفتی.
 

 




 


تصویر زیر ترفند هایی کاربردی برای جستجو با کمک گوگل در اینترنت است امیدوارم برای شما هم مفید باشد .

 



متخصصین مغز و شناخت مرکز تحقیقات علوم اعصاب شناختی اقدام به طراحی ابزار ارزیابی کارکردهای شناختی مغز نموده اند.
شما با پاسخ به سوالات مطرح شده می توانید توانایی شناختی مغز خود را در حیطه  توجه، حافظه، برنامه ریزی، تصمیم گیری و شناخت اجتماعی  اندازه گیری کنید و نتایج را مشاهده کنید.
برای تکمیل ابزار به نشانی زیر مراجعه فرمائید.

www.ourbrain.net/ncq.aspx



آيا مي دانيد بدن جوجه تيغي در هنگام تولد حالت ژله اي دارد و حتي ممكن است در حين تولد، نيمي از بدنش توسط تيغهاي بدن مادر كنده شود؛ اما تا قبل از یک هفتگی، بدنش كاملاً ترميم مي شود؟

حتما ادامه مطلب رو هم ببینید و الا از دستتون میره!



به نام خدا

عجيبه كه براي اثبات نام "خليج فارس" فوري هر پتيشني رو امضا ميكنيم ولي براي حمايت از مظلوم (بگذريم كه مسلمون هستند) بعد از چند روز كمتر از 1000 تا امضا جمع ميشه. آخر الزمان به اين ميگن! مطمئن نيستم كه راجع به نام خليج فارس اون دنيا مجبور باشيم حساب پس بديم ولي مطمئنم كه واسه "شنيدن صداي مظلوميت برادر مسلمان و به داد او نرسيدن" هم اين دنيا و هم اون دنيا بد حسابي پس ميديم. ان شاءالله كه كار به اينجاها نكشه
جاوز كرده و باقيمانده را هم فراري داده‌اند.

 

 

حتما ادامه مطلب رو هم ببینید...




بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

یا من اسمه دوا و ذکره شفا
 

 

 
در حال حاضر تنها راه درمان قطعی بیماران مبتلا به سرطان خون، تالاسمی وسایر بیماریهای خونی، پیوند سلولهای بنیادی خونساز به آنهاست. این كار از طریق فردی که از لحاظ ژنتیکی(نه گروه خون) با بیمار مشابه باشد صورت می پذیرد. 30% افراد بیمار از خانواده و فامیل خود فرد مشابه را پیدا می‌کنند ولی 70% دیگر، در خانواده و فامیل فردی با ژنتیك مشابه را پیدا نكرده و می‌بایست از افراد غیرخویشاوند، ژنتیک مشابه را پیدا كنند و درصورت پیدا نکردن گزینه‌ای با چنین ویژگی‌هایی، جان خود را ازدست می‌دهند.

همچنین تعداد افرادی که از لحاظ ژنتیکی در جامعه انسانی باهم مشابه باشند بسیار پایین است(احتمال دارد شما فرد مشابه باشید)لذا این امر مستلزم اینست که همه دست به دست هم بدهیم وبرای یاری رساندن به این عزیزان با گذاشتن تنها نیم ساعت از وقتمان و انجام یک آزمایش ساده خون،عضوی از این بانک سلول بنیادی شویم.در حال حاضر تعداد جمعیت ثبت نام شده در دو مرکز کمتر از 5هزار نفراست که این رقم بسیار بسیار پایین میباشد.

لازم به ذکر است زمانی که جواب آزمایش ما با فرد بیماری مشابه باشد از سوی مرکز با ما تماس گرفته شده و اهدا در آن زمان صورت میگیرد و سلولهای بنیادی را ازخون ما میگیرند.شیوه اهدا،مشابه اهدای خون می باشد.  

 

لطفا به ادامه مطلب بروید



برای مشاهده و دانلود نمونه سوالات به ادامه مطلب بروید...

منبع: aee.medu.ir (مرکز سنجش آموزش و پرورش)



 

 

 

 

١- در صورتی که حرکت نقطه متحرک را تعقیب کنید تنها یک رنگ را می بینید، صورتی

٢- حالا لحظاتی به علامت + که در وسط قرار دارد خیره شوید. نقطه متحرک را پس از لحظاتی به رنگ سبز خواهید دید. 

٣- حالا زمان بیشتری را بر روی علامت + تمرکز کنید، پس از لحظاتی نقاط صورتی آهسته آهسته ناپدید خواهند شد. 

عجیب اینجاست که هیچ نقطه سبزی در این عکس در کار نیست و در واقع نقاط صورتی نیز ناپدید نمی شوند. این دلیل محکمی است که ما همیشه دنیای خارج را آنگونه که هست نمی بینیم.



عجیب‌ترین مناظر روی زمین

 

 

مناظر زیبا روی زمین بی‌شمارند، اما برخی از این مناظر آنقدر نادر و عجیب‌اند که گاهی ما تصور می‌کنیم در حال دیدن مناظری از یک سیاره دیگر هستیم.

با هم تعدادی از این تصاویر را مرور می‌کنیم.

۱- بزرگ‌ترین منبع رو زمینی نمک در بولیوی قرار دارد و نامش Salar de Uyuni است. در این عکس انعکاس آسمان را روی زمین باران‌خورده این منطقه می‌بینیم.




با 5 ابر انسـان پارالمپیـک 2012 لنـدن آشنـا شویـد

به گزارش «بازتاب» مسابقات پارالمپیک لندن جریان دارد و در آن علاوه بر رویدادهای ورزشی که جذابیت خاص خود را دارند، می توان با ورزشکارانی آشنا شد که سختی ها و محدودیت های ناشی از معلولیت برای آنها بی معناست. این آشنایی می تواند به زندگی ما روح تازه ای ببخشد.
 


شعور جمعی

شصت سال قبل، در سال 1952 دانشمندان ژاپني درباره رفتار ميمون‌هاي وحشي در يک جزيره تحقيق مي‌کردند. غذاي اصلي ميمون‌ها, سيب‌زميني شيرين بود. ميمون‌ها سيب‌زميني را خاک‌آلوده مي‌خوردند. يک روز پژوهشگران متوجه شدند، ميموني کاري جديدي مي کند : او سيب زميني را قبل از خوردن شست! شايد اتفاقي يادگرفته بود مثلا سيب‌زميني از دستش به آب افتاده و بدون خاک مزه بهتري داشته. به هرحال او اين رفتار را روزهاي بعد هم تکرار کرد، و به‌تدريج ميمون‌هاي ديگر اين کار را ياد گرفتند.
در سال 1958، زماني که صدمين ميمون به اين رفتار جديد روي آورد، دانشمندان جزيره‌اي در سيصد مايلي نيز گزارش دادند که ميمون‌هاي آن جزيره نيز شروع به شستن سيب‌زميني‌ها کرده‌اند!!

ادامه در ادامه مطلب....




ساكت‌ترين مكان جهان، تنها 45 دقيقه قابل تحمل است!
ایسنا - اگرچه سكوت هميشه با ارزش تصور شده اما اتاقي در آمريكا وجود دارد كه به دليل سكوت بسيار بالاي آن تنها براي زمان كوتاهي قابل تحمل است...

برید ادامه مطلب....



زیباترین و جدیدترین کامپیوتر

برای مشاهده بقیه تصاویر به ادامه مطلب بروید...



 

 

 

كاريكاتوری كه پس از انتشار در روزنامه ی همشهری باعث تعطيلی يك روزه اش شد !!
 
 
برای نمایش به ادامه مطلب بروید.




اگر مردا حجاب داشتن چی می شد؟

خیلی مشتاقین بدونین، نه؟

برید ادامه مطلب



اسپایدر من پس از ازدواج
 

 



کیفیت و استانداردهای ژاپنی ها
چند سال پیش، آی بی ام تصمیم گرفت که تولید یکی از قطعات کامپیوترهایش را به ژاپنیها بسپارد.
در مشخصات تولید محصول نوشته بود سه قطعه معیوب در هر ۱۰۰۰۰قطعه ای که تولید می شود قابل قبول است. هنگامیکه قطعات تولید شدند و برای آی بی ام فرستاده شدند، نامه ای همراه آنها بود با این مضمون
مفتخریم که سفارش شما را سر وقت آماده کرده و تحویل می دهیم.
برای آن سه قطعه معیوبی هم که خواسته بودید خط تولید جداگانه ای درست کردیم و آنها را فراهم ساختیم
امیدواریم این کار رضایت شما را فراهم سازد.
 
 
  ***
 
جراح قلب و تعمیر کار
روزی جراحی برای تعمیر اتومبیلش آن را به تعمیرگاهی برد.
تعمیرکار بعد از تعمیر به جراح گفت:
من تمام اجزا ماشین را به خوبی می شناسم و موتور و قلب آن را کامل باز می کنم و تعمیر میکنم. در حقیقت من آن را زنده می کنم. حال چطور درامد سالانه ی من یک صدم شماست.
 

جراح نگاهی به تعمیرکار انداخت و گفت : اگر می خواهی درامدت ۱۰۰برابر شود اینبار سعی کن زمانی که موتور در حال کار است آن را تعمیر کنی!!!!
 
 





 

من فقط جهت تفکر و پیگیری  فرستادم. راست و دروغش رو خودتون پیدا کنید.

 

برای مشاهده به ادامه مطلب بروید.



 

کاریکاتور کلاه قرمزی

 

فروش کلاه قرمزی و بچه ننه به مرز 3 میلیارد تومان رسید .


 


با افزایش قیمت دلار علوفه هم گران شد !

کاریکاتور گاو

 

منبع : مجله خط خطی


کاریکاتوریست : سلمان طاهری



مراحل زندگی پسرها (آخر خنده)

 

 
طنز پسر
 
مراحل زندگی پسرها به 10 دوره تقسیم میشه، که شامل مراحل زیره :
 
برای مشاهده به ادامه مطلب بروید...
 



مجموعه ۲۰ آهنگ اس ام اس جدید و فوق العاده زیبا  در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است، این رینگتون ها از کیفیت بالایی برخوردارند که با فرمت MP3 آماده شده اند .

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



باغملک دانلود

ClaStudioLine Photo ssic Plus عنوان یک نرم افزار مدیریت عکس های دیجیتال است که به راحتی و با حرفه ای ترین افکت ها و ابزار های موجو می توانید شاهد خلق تصاویری شگفت آن هم توسط خودتان باشید.

 

دانلود در ادامه مطلب



 

 

Windows 7 Drivers Full 32 & 64 Bit

 

همانطور که میدانید، همیشه بعد از نصب ویندوز باید درایور سخت افزارهای کامپیوتر خود را به نوبت نصب کنید. اگر چه ویندوز 7 بسیاری از سخت افزار ها را به صورت اتوماتیک و بدون نیاز به درایور نصب میکند، ولی برای اینکه هر قطعه ای بتواند بالاترین میزان کارایی را داشته باشد بهتر است تا با درایور مخصوص خود نصب شود.

 

دانلود در ادامه مطلب




 

 

نرم افزار Pinnacle Studio سالهاست که به عنوان یکی از بهترین و حرفه ای ترین ابزارهای تدوین فیلم مورد استفاده قرار میگیرد. این نرم افزار تمام نیازهای شما برای ویرایش فرمت های مختلف تصویری را برآورده میکند. امکانات پیشرفته و حرفه ای این نرم افزار، باعث شده تا بسیاری از استودیو ها و همچنین کاربران خانگی، از آن برای میکس و مونتاژ فیلم های خود استفاده کنند.

 

دانلود و آموزش نصب در ادامه مطلب

 



بالابردن سرعت اینترنت

حتمآ اکثر شما از پایین بودن سرعت اینترنت خود رنج می برید و شاید هم تا به حال از نرم افزارها و ترفندهای مختلفی برای افزایش سرعت اینترنت خود استفاده کرده اید که هیچ کدام از انها تغییری را در سرعت اینترنت شما ایجاد نکرده اند. برای اینکه بتوان سرعت اینترنت را افزایش داد باید انرا بهینه سازی نمود در واقع اینکار با کمک نرم افزاری که اینبار برای شما کاربران محترم سایت یک موبایل آماده کرده ایم امکانپذیر میباشد. Ashampoo Internet Accelerator v3.20 نرم افزار بسیار خوبی برای بهینه سازی سرعت اینترنت می باشد. این نرم افزار محصول قویترین کمپانی نرم افزار سازی جهان Ashampoo می باشد که در زمینه ساخت انواع نرم افزارهای بهینه ساز و مالتی مدیا از شهرت بسیار زیادی در سرتاسر جهان برخوردار است. این نرم افزار قادر است تا با دستکاری در تنظیمات مودم و نیز دستکاری در تنظیمات خود ویندوز سرعت اینترنت شما را تا حد مطلوبی افزایش دهد. همچنین این نرم افزار با انواع مودم های Dial-Up Modem, DSL, Cable, Wireless and LAN سازگار است. بعلاوه این نرم افزار از محیط ساده ای برخورداراست و کار با ان بسیار اسان می باشد و شما برای افزایش سرعت نیازی ندارید تا تنظیمات خاصی را در نرم افزار انجام دهید.

دانلود در ادامه مطلب



 

Office ProPlus 2013 VL (x86 and x64) EN

سرانجام سرور KMS آفیس ۲۰۱۳ توسط روس ها کرک شد

===

 آفیس ۲۰۱۳ با قابلیت های جدید و رابط کاربری جدیدی همراه است ولی شما می‌توانید همان ریبون آفیس (نوار منوی بالای نرم‌افزارهای آفیس ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰) را در آفیس ۲۰۱۳ نیز داشته باشید. ریبون در گوشه پنجره نرم‌افزارهای مختلف Word, Excel, Outlook و دیگر ابزارهای آفیس وجود دارد و کاربر براحتی می‌تواند آن را فعال کند.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.



لینک دانلود cwm برای گلکسی فیت

مراحل نصب:

0- رام پايه شما بايستي 2.3.4 يا بالاتر باشد

1-فایل ريكاوري رو دانلود کنید

2-برنامه _odin Multi Downloader v4.38.exe رو اجرا کنید
این برنامه رو در بخش نصب رامها قبلاً دانلود کرده بودید

3- از قسمت OPS Section فایل Ops رو انتخاب کنید
این فایل نیز در بخش رامها موجود هست

4-از آپشن سمت چپ برنامه تیک One Package رو فعال کنید

5-قسمت پایین برنامه از گزینه One Package Section فایلي که از بند شماره یک دانلود کرده بودین رو انتخاب کنید

6- گوشی رو خاموش و کلید پاور+ولوم پایین+کلید وسط رو نگه دارید تا صفحه Downloading*ظاهر بشه کابل USB را وصل کرده و منتظر باشید تا کادر COM Port Mapping زرد رنگ بشه روی کلید Start*کلیک کنید تا انتقال فایلها صورت بگیره و بعد از نمایش Pass در کادر بالای برنامه یعنی اینکه برنامه با موفقیت انجام شده تا اون موقع با موبایل کاری نداشته باشید

حالا می توانید گوشی را خاموش کنیدو با فشار دادن همزمان پاور+هوم به ریکاوری بروید.




این ریکاوری نسخه 6 بوده و به دو صورت لمسی و معمولی وجود داره



 در این قسمت آموزش نصب رام های رسمی رو براتون آماده کردم که هر چند ساده هست ولی جزو موارد مهم به شمار میاد امیدوارم به دردتون بخوره.

برای دیدن آموزش تصویری به ادامه مطلب بروید.




رام Paranoid Android بر پایه رام Cyanogenmod 10 هست و یه نوع آندروید جدید رو معرفی کرده. تو این رام شما میتونی واسه هر برنامه یه DPI مشخص انتخاب کنی و لازم نیست مثلا برای اینکه برنامه ها تو لانچر بزرگتر نشون داده بشن DPI کل سیستم رو تغییر بدی.هر برنامه یه DPI جداگانه داره.
چند جور محیط کاری رو خود
رام هست که این هاست:
Stock UI , Phablet UI, Tablet UI

برای دانلود رام و طریقه نصب به ادامه مطلب بروید....



 

 

بقیه تصاویر در ادامه مطلب...



 دانلود با حجم 2 مگ



تو راند دوم یارو رو زدم ولو شده رو زمین ..مربیم میگه ناک اوت شده؟

پـَـ نـَـ پـَـ گرفته خوابیده بقیه شو صبح بازی کنیم
.
.
.
مهمون اومده خونمون جلوش پا شدیم، میگه بشینید تورو خدا برای من پاشدید؟

پـَـ نـَـ پـَـ همینجوری خوشحالیم، داریم موج مکزیکی میریم !
.
.
.
جواب سوال استاد رو نمیدونستم ساکت نگاهش میکردم ، میپرسه درس نخوندی؟

پـَـ نـَـ پـَـ زیر لفظی میخوام!!!
.
.
.
.
.
.
داداشم داشت خمیازه میکشید و کش و قوس می رفت ، مامانم میگه: داره خمیازه می کشه؟؟؟

گفتم پـَـ نـَـ پـَـ هنگ کرده بود داره ری استارت می کنه!!!
.
.

بچه فامیلمون تو بغلم داره خوابش میبره به مامانش میگم یه بالشت بده بخوابونمش… میگه آخی بچمو؟؟؟!!!

پـَـ نـَـ پـَـ بالشتو هی داره گریه میکنه بهونه میگیره صداش داره میاد!!!
.
.
.
رفتم پیتزایی میگم دو تا مینی لطفا , میگه مینی پیتزا ؟

پـَـ نـَـ پـَـ دو تا مینی بوس بده با سس سفید!!!
.
.
.
به بابام می گم برو تو حموم و نگا کن سوسک نباشه .. میگه دکککی .. می ترسی؟؟؟

پـَـ نـَـ پـَـ با احساساتم بازی کرده نمی خوام ریختشو ببینم
.
.
تو اتوبان داشتم لایی میکشیدم، یه زانتیا اومد گفت داری لایی بازی میکنی؟؟؟

پـَـ نـَـ پـَـ دارم واست عربی میرقصم!!!

گفت: دِ نـَــ دِ کنترل نا محسوس بزن بغل!!!
.
.
.
دارم با دوستام راه میرم پام پیچ خورد،خوردم زمین. میگه کمک میخوای؟

پـَــــ نـَـــ پـَــــ شماها خودتونو نجات بدین من اینجا میمونم مقاومت می‌کنم!!!
.
.
.
تو خیابون بودیم میگم آخی ببین ماشین زده بهش بیچاره مرده کفن کشیدن روش..…

میگه واقعا مرده؟

پَـــ نَـــ پَـــ داره تمارض میکنه پنالتی بگیره!!!
.
.
.
رفتم اقدام کردم واسه ویزا, یارو میگه میخواید از کشور خارج بشید؟

گفتم پـَـ نـَـ پـَـ میخوام از خارج وارد بشم!

گفت یعنی وارد خارج بشید؟

گفتم پـَـ نـَـ پـَـ میخوام خارج از وارد بشم!

گفت یعنی کلا میخواید خارج بشید؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ…… گفت پـَـ نـَـ پـَـ و کوفت درست حرف بزن ببینم چه غلطی میخوای بکنی؟!!!!!
.
.
.
به دوستم میگم چیز-پی-ان داری؟ میگه واسه رد شدن از شیلتر میخوای؟

پـَـَـ نــه پـَـَــــ واسه رد شدن از تنگه ابو غُریب میخوام. هم سنگرام منتظرن!!!
.
.
.
مستند حیات وحش میدیدم ، دوستم میگه اون شیر سفیده میگن نادره ، درسته ؟
میگم پَ نَ پَ اون قادر داداششه ، نادر رفته نون بگیره !



1٫خسته شدن از زندگی یکنواخت: هر پسر مجردی معمولا بعد از مدتی، از زندگی خود خسته می شود و در پی تغییر و تحول می گردد. هر روز یک نوع تفریح، هر روز فیلم های تکراری. مگر فقط سینما رفتن و موسیقی گوش دادن و باشگاه رفتن و اینترنت و در بازار و خیابان ها دور دور کردن(!) می تواند پاسخگوی نیاز های تفریحاتی پسران جوان باشند؟

روزمرگی انسان را بیچاره می کند تا جایی که گاهی انسان برای رهایی از آن به کارهای خطرناکی مانند زن گرفتن هم دست می زند که بسیار «جیز» است !!

۲٫به هم خوردن حال از خوردن املت،نیمرو و غذاهای کنسروی و آماده: البته این بند فقط شامل کسانی می شود که به اصطلاح مجردی زندگی می کنند وگرنه کسانی که در خانه ی پدرجان هستند و دستپخت بی نظیر مادر جان را تجربه می کنند مگر گوششان دراز است که بخواهند غذاهای شور و یا احیانا کم نمک عیال را بخورند؟!

۳٫رفتن به بعضی از جاها مانند شهربازی و امثالهم که افراد مجرد را راه نمی دهند! بارها به شخصه دیده ام که سردر بعضی از شهر بازی ها ، پارک ها ، کافی شاپ ها و یا حتی سینماها نوشته اند «از پذیرفتن افراد مجرد معذوریم!». خب مجردان در اینجور موارد سرخورده می شوند و می روند معتاد می شوند. معتاد شدن بهتر است یا زن گرفتن؟!

 

۴٫خراب شدن پوست دست بخاطر شستن لباس: البته این بند شامل کسانی می شود که ماشین لباسشویی ندارند و یا هنوز تفکرات سنتی دارند و فکر می کنند زن فقط می شوید،می ساید، می روبد و غذا می پزد. نمی دانند اگر بخواهند دختر امروزی بگیرند باید لباس دو نفر را بشویند!

۵٫تمام شدن پول به خاطر خریدن ظروف چینی. اشاره: از بس هنگام شستن آنها را می شکنند! باز هم می گویم فقط کسانی این بند شاملشان می شود که مجردی زندگی می کنند. در این صورت دو راه دارند: ۱- اینکه زن بگیرند. ۲- از ظروف ملامینی استفاده کنند!

۶٫سر رفتن حوصله: خب هر کسی از تنهایی خسته می شود و دوست دارد دوستی بسیار صمیمی داشته باشد تا سر به سرش بگذارد و یا سر به سر خودش گذاشته شود! این یک چیز عادی است. البته رفیق های فاب و ناباب و غیرناباب(همان باب!) هم می توانند تا حدودی از این نیاز ها را بر آورده کنند.

۷٫به تنگ آمدن از فرمایشات دیگران: مادر: پسرم، مادر بیا امشب بریم خواستگاری. چرا مخالفت می کنی مادر قربونت بره. دختر خاله ات خوبه؟ دختر زری خانم چطور؟! نکنه کسی رو زیر سر داری بلا! بگو مادر من طاقت شنیدنشو دارم!

پدر: دِ بچه برو زن بگیر دیگه! من همسن تو بودم سه تا بچه داشتم. دختر عمت چطوره؟ چی؟ نه؟ برو گمشو پسره ی الدنگ علاف الپر الاغ!!

۸٫شنیدن جمله ی (این پسره دیگه آدم شده!) از گوشه و کنار! خود زنی تا چه حد؟! به هر حال هر کس نیاز به مورد توجه قرار گرفتن و دیده شدن و تعریف شنیدن دارد دیگر!

۹٫میل به بالندگی و شکوفایی! بدون شرح!

و اما مهم ترین دلیل:

۱۰٫فرار کردن از رفتن به سربازی در شهر غریب و ناشناس: زن گرفتن باعث می شود در شهر خودت خدمت مقدس سربازی را انجام بدهی! بعضی ها برای اینکه از خانواده خود دور نباشند به این راهکار هم دست می زنند.



در اینجا آموزش حل روبیک تنها با حفظ 6 فرمول که ساده ترین روشه رو براتون آماده کردم.

برای دیدن آموزش تصویری به ادامه مطلب برید.