جــورواجــور

مرجع بزرگ دانلود، آموزش، سرگرمی، طنز و ...
صفحه خانگی اضافه به علاقمندی ها نقشه سایت

درباره ما

سلام به وبلاگ جورواجورخوش اومدید. تو این وبلاگ انواع مطالب به درد بخور برای شما قرار می گیره. شما می تونید مطالب جالب و خوندنی خودتون رو برام ارسال کنید تا با نام خودتون در وبلاگ قرار بگیره. امیدوارم خوشتون بیاد. موفق باشید. ضمنا نظر هم یادتون نره!

معرفی سایت به دوستان

نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:


Powered by ParsTools

لینک دوستان

وبلاگ تخصصی تفریح و دانلود
محرم
وبلاگ نصری زاد مقدم2
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جورواجور و آدرس jour-va-jour.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





خوش آمدید

ده طراحی جالب برای سطل زباله

 ده نگاه متفاوت به موضوع سطل زباله. ایده هایی خلاقانه که نشان می دهند چطور ما می توانیم به راحتی در کنارمان سطل زباله هایی متفاوت داشته باشیم.

۱- شکافی در کنار سینک ظرفشویی

طراح   Anne Kitzmiller

یک سینک آشپزخانه با قابلیت دفع آسان زباله برای کاربر آن، یک نعمت محسوب می شود. این سینک با تکنولوژی لمسی کار می کند. زمانی که چراغ آبی  روشن می گردد، سیستم با ریزش آب کار شستشو را انجام می دهد و چراغ چشمک زن آبی، نشان دهنده فرآیند دفع زباله می باشد.

9 طرح دیگر را در ادامه مطلب ببینید....



مقایسه کشورها از نظر تعداد و کیفیت مقالات در 2012

توسط مجله نیچر



 

برای مشاهده تصویر در اندازه واقعی اینجا کلیک کنید.



 

پلیسه رو ببینید طفلی


 


در يك شركت بزرگ ژاپني كه توليد وسايل آرايشي را برعهده داشت ، يك  مورد به ياد ماندني اتفاق افتاد: شكايتي از سوي يكي مشتريان به كمپاني رسيد .

او  اظهار داشته  بود  كه  هنگام  خريد  يك بسته صابون  متوجه شده بود كه  آن قوطي خالي است. بلافاصله  با تاكيد و پيگيريهاي مديريت ارشد  كارخانه  اين مشكل  بررسي،  و دستور صادر شد كه خط بسته بندي اصلاح گردد و قسمت فني  و مهندسي نيز تدابير لازمه را جهت پيشگيري از تكرار چنين مسئله اي اتخاذ نمايد  .  

مهندسين نيز دست به كار شده و راه حل پيشنهادي خود را چنين ارائه دادند : پايش ( مونيتورينگ )  خط بسته بندي با اشعه ايكس بزودي سيستم مذكور خريداري شده و با تلاش شبانه روزي گروه مهندسين ،‌ دستگاه توليد اشعه ايكس و مانيتورهائي با رزولوشن بالا نصب شده  و خط مزبور تجهيز گرديد  . سپس دو نفر اپراتور نيز جهت كنترل دائمي پشت آن دستگاهها به كار گمارده شدند  تا از عبور احتمالي قوطيهاي خالي جلوگيري نمايند.  

نكته جالب توجه در اين بود كه.....

 




 آبادان در زمان پادشاهان پهلوی به ویژه محمد رضا شاه به یکی‌ از شهرهای مدرن خاورمیانه تبدیل شده بود و یكسری امکانات داشت كه در هيچ جاي ايران و حتي خاورميانه وجود نداشت.

از اين روي مردم آبادان وقتی براي بقیه مردم در شهرهاي ديگر ایران امكانات شهرشان را بازگو و تعریف می‌کردند، آنها باور نمی‌کردند و فکر می‌کردند دارند دروغ می‌گويند و لاف مي‌زنند! 
در آن زمان فرودگاه بین المللی آبادان به اکثر نقاط جهان پرواز داشت و حتی شهروندان در هر ساعتی‌ می‌توانستند هواپیما ی خصوصی به هر نقطه از کشور اجاره‌ کنند.

ادامه مطلب رو حتما بخونید...



 
 
The IRS decides to audit Grandpa, and summons him to the IRS office. The IRS auditor was not surprised when Grandpa showed up with his attorney. The auditor said, 'Well, sir, you have an extravagant lifestyle and no full-time employment, which you explain by saying that you win money gambling. I'm not sure the IRS finds that believable.
 
مامور اداره ماليات (آی آر اس) تصميم ميگرد تا پدر بزرگ پيری را حسابرسی بکند و اورا با فرستادن احضاريه ای به اداره ماليات فرامی خواند. حسابرس اداره ماليات شگفت زده می شود هنگامی که می بيند پدربزرگ همراه وکيلش به اداره آمدند. حسابرس می گويد: «خوب آقا؛ شما زندگی بسيار لوکس وفوق العاده ای داريد ولی شغل تمام وقتی هم نداريد، که می تواند گويای اين باشد که شما ميگوييد ازراه قمار اين پولهارا بدست می آوريد. خاطرجمع نيستم اداره ماليات اين موضوع را باور دارد.




اولین باری نبود که دیوید سعی می‌کرد، پای خودش را قطع کند. وقتی تازه کالج را تمام کرده بود، سعی کرده بود با بستن شریان پایش با یک تورنیکه یا شریان‌بند این کار را بکند. او در اتاقش را قفل کرد تا پدر و مادرش سرزده مزاحمش نشوند، سپس پایش را به دیوار تکیه داد و شریان‌بند را بست، بعد از ۲ ساعت، دیگر درد برای او غیرقابل تحمل شد و ترسش بر عزمش برای قطع کردن پایش، غلبه کرد.

اما باز کردن شریان‌‌بند هم برای دیوید خطرات خودش را داشت، وقتی عضوی از جریان خون محروم می‌شود، مملو از سموم مختلف می‌شود، برقرار شدن جریان خون باعث می‌شود، این سموم به یکباره وارد جریان خون شوند و به کلیه آسیب برسانند.

An-amputee-rests-on-a-ver-012



باور کنید یا نه، عمل ساده پلک زدن تا مدت‌ها برای دانشمندان یک چیز اسرارآمیز بود. تصور ما این است که پلک زدن تنها برای لغزان کردن قرنیه و جلوگیری از خشکی آن انجام می‌شود، اما پلک زدن معمولا بیشتر از حد نیاز ما انجام می‌شود، یعنی حدود ۱۵ تا ۲۰ بار در دقیقه!

اما حالا پژوهشگران ژاپنی تونسته‌اند کشف کنند که پلک زدن به منظور دیگری هم انجام می‌شود:

بقیه در ادامه مطلب...



 
آقاي عليرضا باقري 
كاريكاتوريست 
ناشنواي گرگاني
متولد سال 1371 در رشته گرافيك دبيرستان ناشنوايان 
ارشاد گرگان

Alireza Bagheri1

 Adel Ferdosipour 
 
برای مشاهده بقیه کاریکاتورها به ادامه مطلب بروید.

 



برید ادامه......



پژوهشگران می‌گویند که در یک آرامگاه هزار ساله در مکزیک، جمجمه‌هایی یافته‌اند که عامدانه به شکل‌های عجیبی، شبیه آنچه تصور ما از جمجمه موجودات فرازمینی است، درآمده‌اند.

foto6

ادامه مطلب رو هم ببینید



مردی به نامی علی کریمی
این چند تا عکس رو حیفم اومد نبینید !
حیفم اومد حالا که خود علی کریمی ، اهل این نیست که بگه چه
کارهاییه کرده و میکنه ، ساکت بشینم و ساکت بشینیم !‌!
اینه علی کریمی ! اینه یه انسان بزرگ و قابل احترام !

برداشت اول :





" !پس این چی ؟ "
 
 
از کارتون توی یک اداره مدرن راضی نیستین؟

http://marshal-modern.ir/Archive/27925.aspx 
 
 
پس این چی؟

http://marshal-modern.ir/Archive/27918.aspx

ادامه مطلب رو از دست ندید....



 
یلدا مبارک باشه...

Inline image 2